vrijdag 27 mei 2011

Rundu

We zijn gisteren aangekomen in Rundu. Klein stadje aan de Okavanga rivier, aan de grens met Angola.
Gisteren hebben we een traditioneel San dorp bezocht. We gaan ons nu opmaken voor onze trip door de Caprivi strip (eigenlijk het echte Afrika, met kleine hutjes en kralen langs de weg).
Hopen nog foto's op te laden, maar de verbinding is (weer) super slecht . Ook dat is blijkbaar Afrika.
Op de dag is de temperatuur lekker, maar 's avonds koelt het hier flink af. (dus vroeg naar bed.) Lezen net een mailtje dat onze visa waarschijnlijk is geprobeerd te gebruiken in Botswana. Is nu geblokkeerd en wordt opgelost. We kunnen met de andere kaarten verder....

3 opmerkingen:

Frank zei

Prachtige foto's weer!!! Die sterrenhemel echt super mooi!!!

Paul zei

Ha die Sylvia,
ik heb je (jullie) "stiekem" digitaal gevolgd. Wat een mooi avontuur. Sommige dingen die gebeuren lijken wel op wat in de boeken die ik van je heb geleend ook gebeurde. Blijf genieten van alles!!! Op je ex-werk gaat het in Den Haag goed. Je zou trots zijn met hoe het eruit ziet! Sfeervol en naar mijn idee klaar voor de toekomst. Dat is over 4 jaar als die ouwe grijze meuk aan ambtenaren eruit is (gnagna). Ik geniet van jullie foto's en de mooie landschappen, geweldig denk ik om te voelen en te ruiken. Warme groet, Paul.

Jan en Sylvia zei

Goed te lezen dat het goed gaat in Den Haag! Groetjes aan allemaal